W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy bądź niezgodny z opisem, każdy Klient ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną bądź za pośrednictwem poczty na adres:
Calma Sp. z o.o.Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Zwrot towarów zakupionych poza siedzibą firmy Calma Sp. z o.o. przyjmujemy do 14 dni od daty doręczenia zamówionego towaru.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, a także musi być w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar prosimy o odesłanie na adres:
Calma Sp. z o.o.Prosimy o uprzednie poinformowanie nas e-mailem na adres b2b@calma.pl o odstąpieniu od umowy zakupu.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Zwrot dokonywany jest na konto bankowe wskazane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania potwierdzenia dowodu jej wysłania bądź otrzymania produktu.
W przypadku, jeśli adres korespondencyjny różni się od adresu dostawy towaru, prosimy o informację o adresie, na który mamy wysłać dokument księgowy korygujący sprzedaż.